دانلود Prince of Persia TSOT – بازی شاهزاده

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sadegh
16:15
یک شنبه 5 مرداد 1393

Prince of Persia TSOT یکی از نسخه های موفیت آمیز از سری بازی های شاهزاده پارسی برای کامپیوتر است که توسط شرکت Ubisoft در سال 2003 میلادی عرضه شده است. King Sharaman و پسرش حال از کشور هند گذشته اند و در حال ادامه مسیرشان در این ورژن از بازی هستند. شاهزاده نیز وقتی به شهر باز می گردد که دشمن همه جا را به آتش کشیده است و به تصرف خود در آورده است.

Prince of Persia TSOT دانلود Prince of Persia TSOT   بازی شاهزاده

آن دسته از سربازانی که در بازی Prince of Persia TSOT شهر Babylon را به کنترل خود در آورده اند، Kaileena را با خود به نزد Vizier می برند و او را تحویل می دهند. Vizier که قبلا به شاهزاده قول داده بود تا او را آزاد کند، پس از مدتی خیانتش آشکار می شود و هم چنین آن شخصیت را به قتل می رساند و بر قدرت خود می افزاید. شن های زمان آزاد می شوند و هیچ چیزی نمی تواند جلودار این فرد خبیث و قدرت طلب شود.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود رایگان بازیهای کامپیوتری سال 2011+ دانلود بازی توفنگی برای کامپیوتر+ بازیهای رایانه ای تفنگ+ دانلودبازی اکشن فلش برای کامپیوتر+ دانلو بازی های اکشن+ دانلود بازی جذاب والیبال برای کامپیوتر پسرانه+ دانلود بازی تفنک برای کامپیوتر+ دانلود بازی تفنگ برای کامپیتوتر+ بازی prince-of-persia-tsot+ بازی های جنگی جدید برای کامپیوتر+
 
 
 
 
 
 


تعداد بازدید از این مطلب: 542
بازدید : 542

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









  • قالب وبلاگ
  • gps ماشین ردیاب
  • دیلایت فابریک
  • جلو پنجره لیفان ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ من خوش امدید دوستان عزیز و آدرس gamegozar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود